Co bude tvojí hlavní náplní práce?
- Zajišťování organizační a administrativní podpory vedení společnosti
- Vedení pokladny
- Zpracování pošty a datových zpráv, agenda recepce společnosti
- Digitalizace a archivace dokumentů
- Office management (zajištování kancelářských potřeb, objednávání zásob, předávání požadavků apod.)
- Zajišťování péče o návštěvy
- Řešení různých operativních úkolů, podpora při firemních akcích apod.
Jak si tě představujeme?
- Máš min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- Znalost účetnictví (maturita)
- Znalost MS Office na výborné uživatelské úrovni
- Charakterizuje tě zodpovědný, samostatný a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
- Máš organizační dovednosti
- Příjemné vystupování (stále usměvavá/ý a schopná/ý se s každým domluvit)
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita je pro tebe samozřejmost
- Angličtinu máš na komunikativní úrovni (nepovedeš jednání, ale budeš komunikovat s našimi návštěvami, zajišťovat ubytování apod.)
- Máš ŘP sk. B a jsi aktivní řidič
Na co se můžeš těšit?
- Dobré a motivující finanční ohodnocení v návaznosti na výsledky společnosti
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření (až 13.080 Kč/rok)
- Příspěvek na závodní stravování
- Zvýhodněné simkarty pro tebe i tvoji rodinu
- Příspěvek na dovolenou
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost dalšího vzdělávání - odborná školení, kurzy AJ
- Naše Anička tě zaškolí a můžeš se těšit na fajn kolektiv
Pokud to cítíš, že bys u nás byl/a platných členem týmu a je to job snů pro tebe, tak neváhej a pošli svůj životopis na pavla.sekaninova@sklomoravia.com
Budeme se na tebe těšit. :-)